Re: Hi-endowe 19"

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 23:29:07 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:agminr$1a7l$1_at_news2.ipartners.pl

> A co do te lepszości elektroniki to nie przesadzaj :)
>
> jest np. panel LCD Highscreena 15" który ma lepsze parametry od
> swojego większego braciszka 17" :-)
> Nie zawsze większy panel + lepsza elektronika i obraz , czasami jest
> na odwrót ...

No tak, tylko nowe 17" to już kolejna generacja LCD. Wydawać się
powinno, że pójdzie za tym zmiana elektroniki na nowszą, bardziej
funkcjonalną, pozbawioną błędów znanych z poprzednich konstrukcji. W tym
sensie liczyłem na to, że problem z aplikacjami DOS-owymi został już
rozwiązany. Ale widać on sam się rozwiąże niedługo, kiedy DOS-a nie
będzie już nikt używał...
(szkoda tylko z uwagi na Linuxa, pewnie miałbym tam ten sam problem)

Dzięki za wyjaśnienia.
M.