Re: I mnie tez sie to stalo...

Autor: Lukaszuu (Lukaszuu_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 22:15:04 MET DST

> DM2000 nie radzi sobie nalepiej z dykami 80GB. Sciągnij DM2002.
> Żeby system widział 80 GB "niebieska ramka" MUSI być !

Za pierwszym razem wszystko dzialalo.... DM2000 zrobil tylko ramke (bez
partycji), ale sprawe potem zalatwil "PartitionMagic" - byla ramka, ale
partycje tez byly, widoczne pod dosem! (cala pojemnosc), odpalalem juz W'98
z tego dysku....
Za to teraz nie moge juz za cholere powtórzyc tego wszystkiego tak samo jak
na poczatku - bo teraz mam przy wlaczaniu "PartitionMagic" (tylko wtedy, gdy
ten dysk 80GB jest podpiety) takie cos:
__________________
| Init failed: Error 100 |
| Partition table is bad |
|______[OK]_______|

i nie mozna wogóle wlaczyc "PartitionMagic" - co to znaczy, jak to partition
table is bad ??? Moze to przez ta komende "fdisk/mbr" teraz jest "bad" -
wczesniej widocznie bylo ok, bo dzialalo...

> Pod dosem też się da, ale po co się męczyć (dyskietkę trzeba tworzyć)

Nie wiem, ale partycje chyba musza byc widoczne pod dosem, aby móc odpalac
W'98 który jest na nich skopiowany - tak juz mialem i dzialalo...

> bo 80GB to rzeczywiście 76GB - producenci liczą inaczej.

no to wiem :) - chodzi mi co to za przekret, ze fdisk pokazywal, jak to mój
dysk o calkowitej pojemnosci "10GB" skladal sie z 4 partycji po 19GB - cos
tu sie nie zgadza
4 * 19GB nie jest równe 10GB
Co wiec znaczylo to 10GB ?