Re: Pamięć 133 zamiast 100

Autor: M&B (hucadeko_at_astercity.net)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 22:46:44 MET DST

No i okazało się, że to uszkodzona pamięć i dysk. Sprawdzałem pamięć na
innych komputerach i na każdym wcześniej lub później wywala błędy.
Bardziej martwi mnie dysk (IBM Dextar 40 GB, 5400 rpm), niestety nie mam
na niego gwarancji. Płyta go czasami nie widzi. zauważyłem, że jak go
ustawię do góry elektroniką to startuje. Nie wiem tylko czy działa
poprawnie, nie zdążyłem go porządnie przetestować.

pozdrawiam

Bogdan