MonitorSamsung 750s

Autor: R. Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 20:44:19 MET DST

Witam,
Mam monitor jak w temacie. Nie wiem, może szukam dziury w całym, ale wydaje
mi się, że mój monitor słabo świeci. Wczesniej miałem monitor Hyundaia
(14'') i on był wyjątkowo kontrastowy (nawet po 5-ciu latach użytkowania
jasność na 0 a kontrast na max).
Jakie macie ustawienia na swoich monitorach (chodzi mi o kontrast i
jasność). Ja mam jasność na 0 i kontrast na 70 i wieczorem jest rewelacyjnie
natomiast w ciągu dnia muszę z kontrastem podjechać do ok 90 a z jasnością
do jakiś 30-40 żeby cos widzieć :-(
Pozdrawiam,
ps. co w ogóle sądzicie o monitorach Samsunga?