Re: I mnie tez sie to stalo...

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 20:26:49 MET DST

Arkadium <arkadium_at_2com.pl> wrote:
> DM2000 nie radzi sobie nalepiej z dykami 80GB. Sciągnij DM2002.
> Żeby system widział 80 GB "niebieska ramka" MUSI być !

BZDURA! Nie używaj więcej takich zabawek, bo prędzej czy później znowu
sią sparzysz. Oczywiście, pod warunkiem że masz w miarę nowoczesny BIOS
(sorki, tego akurat nie wiem - jaką masz płytę główną ?) . Ustawienie w
BIOS-sie obsługi adresowania LBA i transfer 32bit, sprawdzić czy
rozpoznaje rozmiar dysku, i masz problem z głowy. Partycje FAT16 mają
ograniczenie wielkości, ale FAT32 już nie (w każdym razie - grubo
powyżej 80GB). Program fdisk z Win98 potrafi wykonać partycję FAT32.

B.