Re: Pztanie o karte Prolink GeForce4 Ti4200 64MB TV-out

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 19:04:13 MET DST

"Urzyk" <urzyk_at_astercity.net> napisał w wiadomości

> Mam pytanie w sprawie tego modelu. Interesuje mnie wydajnosc w stosunku do
> Radeona 8500 oraz jakosc wyjscia telewizyjnego.
> Dzieki z gory
> Pawel

W skrocie: wwydajnosc o wiele wieksza niz Radek 8500, natomiast z ukladem,
ktory odpowiada za obraz Tvouta cienko. Zreszta zalezy od Twoich wymagan -
mi wystarczy obraz oferowany przez TVout tej karty.
BTW polecam jednak tego Prolinka, jesli masz zamiar grac - mozna bez
problemu naddaktowac rdzen i pamiatki o 10% (275_at_550) a w dodatku przystepna
cena - nieco ponad 700 zl.

Pozdrawiam