Re: USB - plyta czy zasilacz?

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 16:44:24 MET DST

> Wlasnie to uruchomilem, przelozylem zasilacz z innej obudowy i pomoglo :-)

A kurde... czyli jednak... W sumie ja tez jestem serwisant... ale to by byla
jedna z ostatnich rzeczy jaka bym podejrzewal... Choc jak sie dobrze
zastanowic to moze byc logiczne: Mala moc, niestabilna praca, urzadzenie USB
jest zasilane rownierz przez USB... Nie wiem tylko jaki pobor mocy ma ten
kalibrator... Moze tak duzy, ze w razie przeciazania byl automatycnzie
wylaczany... mzoe tak byc bo USC jest dosc inteligentny...:):):)
Tak czy siak dobrze ze jest juz po problemie!
Pozdrawiam!
MA