Re: Co sadzicie o ... ???

Autor: Menos (autosc_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 15:22:08 MET DST

Użytkownik "Lukaszuu" <Lukaszuu_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Wiele osób mówi, ze BTC to wogóle szajs zwlaszcza gdy chodzi o plyty CD,
nie
> wiem jak jest z klawiaturami... :)

Ja uzywam jakiegos taniego BTC za ok. 30 zl. i bardzo ja sobie chwale,
chociaz mialem wlasnie z taka klawiatura niezla niespodzianke.
Kupilem w sklepie nowa BTC, przynosze do domu, podlaczam i........ nie
dziala.
Wiec na drugi dzien z powrotem do sklepu, sprzedawca niedowierzajac podlacza
w sklepie pod pierwszego lepszego kompa, rzeczywiscie nie dziala.
Po chwili wyciaga kolejna klawiature BTC i sprawa zalatwiona.
Nie bylem taki glupi i poprosilem aby tym razem sprawdzil ja w sklepie.
Od tej pory zero problemow.
Pozdr.

Menos