Re: Jakie "najzimniejsze" dyski 40-80GB?

Autor: Lukaszuu (Lukaszuu_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 15:06:23 MET DST

> No to, odsylam cie do Arystotelesa "O powstawaniu i ginięciu"

Z filozofii tez nawet cos tam wiem piate przez dziesiate, ale to chyba nie
wymaga odwolywania sie do tak zaawansowanych madrosci... Ja chce tylko
wiedziec, czy ten glupi dysk po kilkakrotnym rzekomym "przegrzaniu" go w
"szufladzie" znacznie juz jakosciowo odbiega od tego jaki byl w momencie
zakupu, czy jeszcze nie.... ??? Inaczej czy stopien zuzycia moze juz byc
taki jak w przypadku kilkunastoletniego uzywania tego samego dysku bez
"przegrzewania" czy jeszcze nie ?
pozdr. L