Re: Hi-endowe 19"

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 14:14:22 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:agmg70$19bc$1_at_news2.ipartners.pl

> Temat wałkowany setki razy ....
>
> poszukaj w arachiwach ...

Sorry. Od tego zacznę.
Choć w zasadzie... znam pewne argumenty (brak przeskalowywania w DOS
np.), ale byłem ciekaw, czy takie same problemy występują w 17" LCD,
droższych i chyba wyposażonych w lepszą elektronikę od popularnych
15-tek.

M.