Re: jak zrobić upgrade Bios-a na win2000?

Autor: Roger (roger_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 13:18:10 MET DST

sfinx wrote:
> pytanie jak w temacie
> nie bardzo mogę spobie poradzić z tym problemem
> proszę o jakieś uwagi - jak zrobić dyskietkę systemową itd...

Mając samego windows 2000 trudno jest zrobić dosową
dyskietkę systemową, która potrzebna jest do upgrade biosu.
Można skorzystać z jakiś darmowych systemów dosowych, albo...
i tu przepis jednego z grupowiczów:

Można wykonać dyskietkę s. korzystając wyłącznie z plików zamieszczonych na
płytce
instalacyjnej Windows 2000. W tym celu należy odszukać na niej katalog
\VALUEADD\3RDPARTY\CA_ANTIV, włożyć czystą dyskietkę 1.44MB i uruchomić
proces tworzenia dyskietki systemowej DOS ver.7 poleceniem
"Makedisk.bat". Po utworzeniu dyskietki należy usunąć z niej wszystkie
pliki programu antywirusowego pozostawiając jedynie pliki: