Re: Trzeci system operacyjny

Autor: Tomek Zakręcki (tomek_zakrecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 12:21:42 MET DST

"Maximus" <telefony_at_kr.home.pl> wrote in message
> Mam już Win Me i Win XP, z pewnych względów ( program, który chcę
> zainstalować nie chce pod mę i XP się instalować ) potrzebuję Win 98 SE,
> czy można go zainstalować na tej samej partycji co ME tylko w innym
> podkatalogu. Jak przeprowadzić instalację, czy ustawoć w Biosie bootwanei
> CD i instalować od razu i Win98 SE zostanie dopisany w Menedzerze
bootowania

IMHO chyba sie nie da na jedenj, najlepiej zrobic osobna trzecia partycje,
uruchomic kompa z dyskietki, odpalic fdiska, ustawic ja jako aktywna i tam
instalnac win98se. Nastepnie po instalacji niestety win98se nie dopisze sie
do boot'a w winxp.

Treaz chodzi o uruchamianie:
1.albo caly czas ustawiac aktywna partycje na system ktory chcemy uruchomic
(dosc niewygodne)
2. albo instalnac zewnetrzny program do bootowania (polecam bootstar)

--
Tomek Zakręcki
GG: 77116, 1107960