Re: Trzeci system operacyjny

Autor: PedrO (rambler_at_red.alpha.net.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 11:37:23 MET DST

Użytkownik "Maximus" <telefony_at_kr.home.pl> napisał w
wiadomości news:agm6u6$nln$1_at_news.tpi.pl...
> Mam już Win Me i Win XP, z pewnych względów ( program,
który chcę
> zainstalować nie chce pod mę i XP się instalować )
potrzebuję Win 98 SE,
> czy można go zainstalować na tej samej partycji co ME
tylko w innym
> podkatalogu. Jak przeprowadzić instalację, czy ustawoć w
Biosie bootwanei z
> CD i instalować od razu i Win98 SE zostanie dopisany w
Menedzerze bootowania

Poszukaj na FTpach bodajże PCKuriera coś kiedyś mieli.
Z tego co wiem to ciężko będzie na jednej partycji.

A tak BTW - stać cię na kupno trzech windowsów???
na ogół ludzie kupują tylko jeden...

Robs.