Re: UFF jeszcze o barracudach( troche dlugie)

Autor: Roman Krawczyński (sirrogerDEL_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 10:49:53 MET DST

bartek białek <bartek.b_at_poczta.fm> napisał:

> *piszczy w sensie wydaje taki cichy metaliczny przydźwięk.

Gdzieś chyba czytałem, że ten pisk jest normalny i jest związany z kontrolą
sprawności dysku czy coś w tym stylu.
U siebie zaobserwowałem pisnicia zaraz po zakupie. Później albo ich nie
słyszałem, albo nie zwróciły mojej uwagi. A dysk ma już prawie rok i chodzi
bez problemu.
Aha. Mam Barracude 40 GB.

--
Pozdrawiam