komp powolny jak slimak ...

Autor: mesio (gregor_at_dresik.z.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 10:40:42 MET DST

Witam

    Mam problem od prawie roku ze swoim kompem ... wczesniej nie pisalem bo
nie chcialo mi sie zabardzo ale zaczelo mnie wkurzac to co sie z nim dzieje
... w tej chwili jest proc celeron 300 MHz podkrecony do 450 MHz ale to nie
jest przyczyna mojego problemu poniewaz dziala on bez zarzutow bez
wentylatora i sa momenty gdy np. odpale przegladarke www i ogladam sobie
stronke po jakims czasie zaczyna strasznie zwalniac tak jakby mial zawisnac
i trwa to ok 5s. pozniej zowu jest ok. Dzieje sie to tak niemalze w kazdej
chwili, gdy gram w Starcrafta ... nie mam juz pojecia w czym tkwi problem,
jezeli moglby ktos mi pomoc bylbym bardzo wdzieczny.

z gory dziekuje.