Re: DDR333... i ASUS A7V333 - pytania..

Autor: Arek>>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 10:00:32 MET DST

"sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> no wiec, gdy ustawie optimal samo mi sie zmienia na 2,5 CAS, a jak chce
> turbo to mi sie tez zmienia automatycznie w zakladce CHIP 2 CAS, ale nie
> wiem dlaczego to nie dziala (???)
> mam 256DDR333 i przy karcie grafiki jest ustawione na 128MB.
>
> sonic :-)

No to mowie daj na Turbo , a pozniej przejdz do zakladki gdzie masz
ustawienia pamiaci , i wez zmien zakladke zebys mogl konfigurowac ram , i
wtedy zostaw inne timingi w spokoju , a zmien te 2Cas na 2,5 .
W Turbo wlacza sie jeszcze kontrola nad karta grafiki nazywa sie AGP
performance , i ta opcja moze tobie przeszkadzac .

Pobaw sie sam wszystko jest napisane , w instrukcji .