Re: Do posiadacz MSI Geforce4Ti4200 i Prolink Geforce4Ti4200 64MB

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 08:51:54 MET DST

Cześć,

> Czytałem wszystkie posty i nie widziałem jednej ważnej rzeczy (może ktoś
> napisał a ja nie widzę)

Nie wiem jak inni. Ja nie pisałem bo to nie ma większego znaczenia. Jeśli
ktoś jest realistą to wie, że aktualnych grach nie wyczuje różnicy a jeśli
coś wykorzysta dodatkową pamięć to i tak wydajniej pójdzie 128-ka. Natomiast
jeśli znajdzie się maniak okładania się drobnymi różnicami w testach fps to
też nie będzie miało dla niego znaczenia jakie jest taktowanie nominalne
tylko jaka jest podkręcalność i jak wydajnie chodzą dane pamięci. Typowym
przykładem jest Gainward z EtronTech'ami 3.5ns które nie dosyć, że są wolne
to jeszcze się słabo podkręcają. Co Ci z tego, że w bios są domyślnie
ustawione na 513MHz skoro jakaś 128-ka na Hynix'ach 4ns da po podkręceniu
wyższy wynik punktowy ...

> Tynio

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."