Re: Zlodzieje z HP !!!

Autor: piotrek marczak (origin_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 00:48:57 MET DST

..Aldi.. wrote:

> ja mam to samo... i też nie dostrzegam problemu...

ja tez mam 930 i jak drukuje w skali szarosci to uzywa kolorowego tuszu,
nawet jak drukuje np czarne teksty w Wordzie to uzywa kolorowego
(normalnie tego nie widac, ale bardzo latwo to sprawdzic...) :)))
pomaga dopiero opcja dostepna w najnowszych sterownikach hp ktora
wymusza drukowanie tylko i wylacznie atramentem czarnym. albo moja
drukarka hp jest jakas dziwna albo hp jest naprawde zlodziejskie