DDR333... i ASUS A7V333 - pytania..

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 17:48:40 MET DST

Witam,

chce sie dowiedziec czy po uruchomieniu pierwszy raz komputera na tej plycie
musze jakies wieksze zmiany wprowadzic w biosie? Czy ktos moze napisac jak
skonfigurowac bios by komputer mial max wydajnosc (chodzi o sam bios)?
(czasem mi sie zacina komputer i nie wiem dlaczego, ale przypuszczam ze to
k.graf GF2 200 32mb cos ze sterami)

Nastepnie, w biosie jest opcja "system performance...." - Optimal/Turbo
(DRAM SPD)- turbo mi nie dziala, dlaczego? (pamiec jak w temacie)?