Dwz problemos: CD ROM na płycie K7S5A oraz zniekształcenie dźwięku

Autor: ariel (genetik_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 19:47:55 MET DST

Problem nie przeszkadza mi w codziennej pracy ale z czystej ciekawości
chciałbym znać przyczyne.
A więc do rzeczy.Na w/w płycie firmy ECS mam podłaczone 2 cd: Asus 40x i LG
8080B(nagrywarka). Płyta posiada dwa gniazda audio. Problem polega na tym,
że po podłaczeniu kabla audio do gniazda z czterema bolcami (to te wieksze
na wtyczke z zatrzaskiem :) ) słychać z głośników nieustający pisk ala
"wgrywanie sie gry na Commodore 64". Drugie gniazdo (to te mniejsze na białą
boczna wtyczke)działa prawidłowo. Płyta ma zintegrowaną karte dzwiękowa.

Z góry dzieki za odpowiedź

Aha jeszcze jedno. Dlaczego piosenki odtwarzane na CD Romie(Asus) z płyty
(zwykła płytka audio) nie brzmia tak czysto jak np.mp3 ?Coś podobnego jakby
za duża moc szła na głośniki, takie lekkie "pierdzenie" głośników :), z tym
że one są w porzadku, po prostu tak lekko zniekształcony jest dźwięk.