Re: Do posiadacz MSI Geforce4Ti4200 i Prolink Geforce4Ti4200 64MB

Autor: AnTyCh (antych.no.spam_at_irc.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 15:49:12 MET DST

> 26fps w jednym wypadku w reszcie 1 - 1,5 fps - ja mowie o stosunku
> szybkosc/cena

1 - 1,5 to jest w UPT ktory akurat nie wykorzystuje tych 128mb,
w JK roznice sa juz duze, chociaz i tak nie wplywaja na grywalnosc,
trzeba jednak wziasc pod uwage nowsze gry, zwlaszcza te ktore
wyjda niebawem, roznica miedzy 64 a 128 moze oznaczac gorsza
jakosc grafiki.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy