Re: BIV i przekrety

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 14:41:28 MET DST

"PedrO" <rambler_at_pop.alpha.net.pl>, wrote in

> Ja na siłę? To ty czepiasz się nie wiem po co.

O to ze napisales nieprawde ze nie ma dyskow w pudelkach (a sa to tylko w
Polsce dostajemy do wyboru tylko OEM) i o to ze spedawca pownien otworzyc
przy Tobie dysk i nakleic stickersa. Co jest kompletnym nonsensem gdy w
hurtowniach wczesniej naklepiaja stickersy.

> Czyżbyś ty sprzedawał trefne dyski że tak się boisz???

Nawet jak bym sprzedawal to czego mial bym sie bac?

> W tym wypadku nie nakleja, tylko zaznzcza datę sprzedaży.

O tak...

> A może życzysz sobie żebym jeszcze napisał jakim nożem i o
> której godzinie????

Po co?

> Post ten miał na celu uświadomienie pana Jurka jak powinno
> się kupować dyski,

No to zabardzo nie uswiadomil, bo zycze powodzenia w szukaniu sklepu gdzie
przy Tobie otworza dysk w woreczka...

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!