Re: USB - plyta czy zasilacz?

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 14:31:37 MET DST

> Podczas podpinania urzadzenia do kompa przez USB- raz jest wykrywane,
> a raz nie. zasilacz jakis "noname" 250 W.

Zasilacz co prawda najwyzszych lotow nie jest ale to raczej nie to. Ja bym
stawial na to, ze tam cos jest w tym gniazdku schrzanione (moze ktos kiedys
tam krzywo wpychal wtyczke i sie te styki porozginaly) i to poprostu raz
laczy raz nie laczy, albo lutowanie gniazdka USB do plyty ... tam moga byc
zimne luty i tez czasami nie laczy.

> Dodam jeszcze ze urzadzenie jest w 100% sprawne - na innym kompie
> pracuje poprawnie bez zarzutow.

No to tym bardziej.

Pozdrawiam!
MA