Re: Do posiadacz MSI Geforce4Ti4200 i Prolink Geforce4Ti4200 64MB

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 14:14:52 MET DST

Cześć,

> Co to znaczy da się wytrzymać ?

To oznacza nie głośność wentyla ale odporność użytkownika i poziom szumów
otoczenia ... pamiętaj o tym Zbysiu ...

> Bo z tego co się dowiadywałem cooler ma głosnosc ponad 50db !!!

Trochę poniżej ... IMHO poziom FOP-38 GlobalWin'a ... słuchałem wersji
Ti4600 a 4200 ma ten sam wentyl ...

> A to jest raczej nie do zniesienia ...

Są tacy co wytrzymywali z FOP'em ... zazdroszczę im ale jednocześnie
współczuję ich rodzinom ... chyba, że to genetyczne ... albo może to ich
metoda utrzymywania rodziców z daleka od swojego pokoju ... :-))))

> /// Kaszpir ///

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."