Re: Pogubilem sie - Geforce?

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 13:48:44 MET DST

Użytkownik "GG" <gayosek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie.
> Muszę wreszcie zmienić grafikę. No i przeglądam możliwości i ceny
> (priorytet). Ale pogubiłem się w tym systemie Nvidii.
> Na http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1647&p=8 jest cosik takiego
> jak NVIDIA GeForce3 (64MB). Ale w polskich sklepach tego nie ma. Jest
> Titanium200, które jest zresztą gorsze.

GeForce3 wydajnoscia jest pomiedzy Titanium200 a Titanium500

> Natomiast "u nas" jest coś
> takiego jak GeForce2 Ti 64MB DDR, którego nie widzę w zestawieniu
> Anandtecha (ale jest Geforce2 pro i ultra).

Teraz na naszym rynku sa w ilosciach szczatkowych. Zastapione przez GF2Ti

> Gdzie mógłby się znaleźć GeForce2 Ti 64MB DDR w rankingu Anandtecha?

Mysle ze miedzy NVIDIA GeForce2 Ultra a NVIDIA GeForce2 Pro (zdaje sie ze
blizej pro)
Tu masz podobne zestawienie:
http://www.benchmark.pl/artykuly/przeglad_procesorow_2002/wstep.html

Pozdrawiam Yablon