Re: Kupię ATI 8500LE lub ...

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 13:19:06 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:agjnp9$ksu$1_at_news2.ipartners.pl...
> Musze wypożyczoną grafe oddac w nastepnym tygodniu a wyjeżdzam dopier 10
> sierpnia ...
> A 1 mc wogóle bez kompa ?

Ano, skoro starej grafy sie juz pozbyles, to faktycznie masz problem..... ;)

> I tak miesiac już czekam i czekam na obiecane obniżki ...
> A te obniżki sa wręcz symboliczne ...
>
> Buuuu ... odpada ...

Bo widzisz zaleznie na jak dlugo wyjezdzasz, to przez ten czas karta bedzie
sobie spokojnie lezala w kompie i pieknie tracila na wartosci :)
Ale z drugiej strony to sprzet ma byc dla ludzie nie odwrotnie, wiec tez
uwazam, iz miesiac kombinowania z pozyczaniem jakis kart, etc nie jest wart
tych klikudziesieciu, moze 100zl, ktore dzieki temu zaoszczedzisz..
Ja wyjezdzam za tydzien, a obecnie mam w miare karte (ATI Rage 128pro), wiec
dla mnie to nie problem, a w sierpniu moze sobie strzele GF4Ti-4200 na PCB
4600 :))
Tudziez R8500 jak jeszcze stanieje ;))

pzdr
Zbyszek