Re: BIV i przekrety

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 12:33:55 MET DST

Użytkownik "PedrO" <rambler_at_pop.alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Z jakiego pudełka?????? Od kiedy to dyski są tylko w
> pudełkach???
> Dysk ma być w szczelnej folii antystatycznej - zapakowany
> przez producenta,
> sprzedający PRZY TOBIE powinien co najwyżej lekko ją naciąć
> w celu umieszczenia w środku (na dysku) stickera
> i to wszystko.

Ja wlasnie w taki sposob dostalem IBMa 45Gb (tego slynnego) nowego, bo stary
padl, tez nacieta folia, sticker actiona juz byl, w sklepie nakleili swoj.
Przychodze do domu, wydobywam hdd z tej slicznej folii (i z Seashielda
Samsunga - bede musial wymienic, bo dalem im w Seashieldzie Seagate, a teraz
jak ktos u mnie zobaczy Samsung, to bedzie wstyd ;)
a na hdd slady po srubkach, i po wciskaniu do obudowy - porysowane boki.
Czyli dostalem jak juz gdzies ktos czytal fabrycznie nowego naprawianego
ibma. Ale mam nowa 3-letnia gwarancje, wiec mam 45 gigowa partycje temp ;)))

pzdr
Zbyszek