Spontaniczne Shutdowny.

Autor: Lukasz 'Nestor' Szczepanski (nestor_at_fnet.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 12:32:35 MET DST

Witam szanownych grupowiczow.

Od pewnego czasu mam bardzo uciazliwy problem z kompem. Otoz w losowych (?)
odstepach czasu komputer robi : *beep**power off* . Do tej pory takie rzeczy
zdarzaly sie glownie podczas grania w cos, ale ostatnio zaczal mi sie
wylaczac podczas odbierania poczty, tudziez ircowania, co wyklucza wine
niestabilnych sterownikow do karty.
Probowalem wszystkiego, wylaczylem cale ACPI w biosie, w windzie i wogole.

Proc sie nie przegrzewa, 55'C caly czas, shutdown temp ustawione na 70'C

Moja konfiguracja:
Athlon 1,7 XP , soltek k75-drv2 , 256ddr, gf2ti 64 ddr [mr.vision] , obudowa
codegen 300W big tower [wszystkie wentylatory dzialaja jak nalezy]. OS:
win98se [nie przypominam sobie, ale przy XP byly chyba podobne jaja]

Mial ktos z was podobny problem, albo moze znac przyczyny?

--
Nestor