Re: skaner w winXP

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 11:45:23 MET DST

> A masz do Win9x? Jak masz to zainstaluj. U mnie tak chodzil i nie bylo
> problemow. A tak wogole to zobacz co pisze na stronie producenta.

i też tak zrobiłem ale w momencie gdy ustawię w programie VistaScan aby
skanował na drukarkę to po wydrukowaniu gdy chcę zamknšć program VistaScan
restartuje cały komputer
w VistaScan jest miejsce w którym można wskazać z jakiej drukarki się
korzysta, ale nie ma tam mojej drukarki (HP DeskJet 710C)

mikuch