Re: przemyślenia ;)

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 11:21:05 MET DST

R. Giskard <dio_at_o2.plNOSPAM> wrote:
> Nie wiem jak to jest, że spora część ludzi narzeka na współczesne
> kompy, ze im się wieszają , przegrzewają...aż poważnie zastanawiam

w pogoni za niską ceną do komputer wkładane są coraz gorsze komponenty i
coraz gorsze zasilacze. Jednocześnie, wraz ze wzrostem częstotliwości
pracy (procesora, płyty głównej) wzrastają wymagania jakościowe. Nic
dziwnego, że komputery są zawodniejsze . Jedyne lekarstwo to wydać 20% -
30% więcej niż klasa "popularna" na lepsze komponenty.

B.