Re: windowsowiec kontra linuxowiec

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 11:18:51 MET DST

Rafał Banaszkiewicz wrote:

> Linux to nie UNIX :) UNIX jest zastrzezonym znakiem towarowym AT&T, Linux
> jest "unix like", podobnie jak freebsd, netbsd, openbsd, qnx, and so on...

nie filozofujmy ;-)
przecież dobrze wiemy o co chodzi ...
dobrze pamietam narodziny Linuxa - mówiło się wtedy na niego
'darmowy UNIX' i faktycznie, gdy go po raz pierwszy 'dotknałem'
stwiedziłem - komendy jak w każdym innym UNIX'ie, choć
nie przypadł mi wtedy do gustu (badziewie straszne)

generalnie :
chodziło mi o to, że potocznie UNIX'y to SCO UNIX, Solaris .... i Linux