Re: Jaki program do monitowania klawiatury?

Autor: XiLoRt (info-serwis_at_o2.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 10:13:58 MET DST

> Oj chlopaki... Nic nie rozumiecie... Nie wolno mi ot tak sobie zalozyc
> hasla. Taki przepis. Jesli zakladam haslo to blondyna latwo sie o tym
dowie.
> Taki przepis ze to co zrobisz powinno byc dla innych.
> Grzegorz
> ps. Obawiam sie ze przefarbowanie nie pomoze a tylko moge ublizyc
brunetkom.

Heh nie bardzo obczajam takie pzrepisy ale jak tak jaet to tak jest. W sumei
jest jedno z mozliwych wysc zaloyc dwoch uzytkownikow jeden z ograniczeniami
drugi wlasny. ten pierwszy ustawic tak aby sie automatycznie uruchamial
odrazu po starcie sytemu a zeby sie dostac do swojego trzeba sie
przelogowac. Wiem ze jest to tak troszeczke na opak ale jezeli nie chcesz
aby ktos wiedzial ze masz haslo na kompi to mozna tak odpalic, a z jakiegos
katalogu zrobic wspolny dla obu profili.
Wtedy jezeli bladyna siadzie przy kompie to nie zczai ze cos nei gra (a
zwlaszcze jezeli zrobisz podobny pulpit itd :))) ) a jak ty bedziesz siadal
niestety bedziesz musial poczekac troszeczke dluzej aby sie dostatc do
swoich zasobow

pozdro /XiLoRt/