notebook - spowolnienie...

Autor: rr0tgh (nie.lubie_at_spamu.org)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 10:04:55 MET DST

mam w domu notebooka Toshiby Satellite Pro z p166mmx+64MB RAM. Jest to moj
pierwszy komputer przenosny, wiec byc moze wszystko jest w porzadku...
Chodzi o to, ze dziala on ZDECYDOWANIE wolniej niz porownywalny desktop (mam
p200mmx+64MB). Nawet do tego stopnia, ze zwykly winamp+IE5.5 potrafi
sprawic, ze komp ma dluzsze przestoje, w ktorych intensywnie mysli. Mam
obecnie zainstalowany win98. Probowalem go zastapic, lub przeinstalowac,
niestety zawsze stykalem sie z pewnym problemem... otoz nie wiem, jakim
klawiszem mam wejsc o BIOSU, by przestawic naped, z ktorego ma bootowac :o)
wiem, ze w notebookach instalowane sa nieco "okrojone" wersje procesorow,
ale zeby az do tego stopnia? Czy to normalne? ...