Re: podlaczanie twardziela bez resetowania

Autor: Michał Tkacz (fafko_at_wasko.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 09:03:36 MET DST

| ...pod win2k. jak sie powtarzam to z gory przepraszam. ktos probowal???
jakies wrazenia;), czy sie nie psuje, itd...

| arek

mam XP i odpina i przypinam dysk ale po hibenacji. Trwa to szybciej niż
restart kompa i oczywiście wszystkie procesy dalej pracują. Jedyny problem
jaki zauważyłem to moment w którym np. odtwarzać filmów próbował się odwołać
do odpiętego dysku - niestety musiałem zrestartować kompa :-(. Radzę więc
przed odpięciem odinstalować dysk -> hibernacja -> i można odpinać.
Z podpięciem jest mniejszy problem, system sam go wykryje i zainstaluje
(przynajmniej XP tak zrobi)

--
/fafko  #GG 3274197