Nowa karta - brak przyporzadkowanego przerwania

Autor: belffer (bellfer_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 07:45:50 MET DST

Witam

Mam problem z zainstalowaniem karty ISDN. Probowalem juz na rozne sposoby.
Windowsy ja widza i rozpoczynaja procedure instalacji sterownikow podczas
startu. Wszystko przebiega niby ok, ale polaczenia nie moge nawiazac,
nastepuje natychmiastowe rozlaczenie.

Przy uruchamianiu komputera na jednym z poczatkowych ekranow mam napis, ze
BIOS widzi karte ale obok niej zamiast numeru przerwania widze literki "NA".
Co to znaczy i jak z tym sie uporac?

pozdrawiam

Jarek