Re: ktory skaner?

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 05:46:40 MET DST

From: <filemonek0_at_poczta.onet.pl>

> A o co chodzi z tymi przystawkami do slajdów??
> Czy np.można jakoś zeskanować takie zdjęcie z kliszy aparatu ?
> pozdr.

To zależy, jakie masz wymagania. Jeśli jesteś perfekcjonistą lub
miłośnikiem fotografii, to oczywiście tak skaner się do tego nie
nadaje.
Jeśli natomiast chcesz np. zarchiwizować swoją kolekcję starych
przezroczy lub filmów i wystarczy Ci jakość internetowa, to oczywiście
ma to sens.
Ja mam Plusteka z dodatkowym źródłem światła i dodatkowymi ramkami i
jestem zadowolony.

Pozdrowienia
Roman K.
..