Problem z kontrolerem USB

Autor: e-gen (k735123_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 23:42:18 MET DST

Witam!
Postanowiłem na 486 (100MHz 32 MB RAM Win95 4.00.950b) zainstalować
kontroler USB (na PCI). Wobec powyższego ściągnąłem suplementy do Windy
(usbsupp.zip oraz usbupd2.zip), uruchomiłem pierwszy a po przeładowaniu
systemu drugi z programów. System wykrył nowe urządzenie "Standard OPENHCD
USB HOST Controller" jednak zarządał do niego sterwoników z płyty
instalacyjnej Win95. Niestety w Precopy1.cab nie było pliku 'Openhci.sys'
(może w edycji C Windows-a 95 już tam był ale ja mam tylko edycje B) więc
ściągnąłem go z sieci, następnie instalator zarządał 'usbd.sys', którego
znalazłem w 'C:\Windows\System' no i niby wszytsko pięknie, prosi o
zresetowanie w celu dokończenia instalacji ale...
po reboocie w "Menedżeże urządzeń" nadal jest znak zapytania przy "Standard
OPENHCD USB HOST Controller" z adnotacją o błednym sterowniku, przy czym
konfliktów brak.
Skąd mogę pobrać właściwy sterownik dla tego urządzenia i systemu
operacyjnego??

Bardzo proszę o pomoc bo na gwałt potrzebuję zainstalować drukarkę.

Pzdr

ps
odpowiedzi na priva mile widziane