Re: jaki zestaw: DDR 333 + Athlon XP czy P4?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 23:20:04 MET DST

On Sun, 7 Jul 2002 06:55:23 +0200, "dyferencjo"
<dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl> wrote:

>na KT266A, do tego 512 MB DDR (do grafiki) i jakąś szybką kartę w 2D (ATI
>Radeon?)
Spojrz dobrze! On Chcial kompa do grafy 3D. Na dzien dzisiejszy
wstrzymalbym sie z kupnem Radka. Na pl.comp.grafika.grafika3d byly juz
glosy o sypaniu sie Maxa przy duzych scena wlasnie na 8500 (rozne
stery).
Pozostalbym jednak przy sprawdzonych w tych zastosowaniach kartach na
Nvidi. Jesli podlaczone to ma byc popd dobry monitor to trzeba szukac
czegos co bedzie generowac porzadny obraz. Od razu przychodzi mi na
mysl ELsa, ale ja juz pogrzebali. Nie wiem czy na naszym rynku
dostepne sa karty podajace syganl rownie dobrj jakosci - moze Gainward
bylby niezly?

Pozdro
GLide

PS. Co do wyboru Athlona to sie zgadzam - P4 pod Maxem jakos nie
blyszczy chodz w innym sofcie jest chyba lepiej.

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl