Re: Re: Pamięć 133 zamiast 100

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 23:16:38 MET DST

> Dziwne zachowanie to np.: komunikat windowsów, że wystąpił błąd w
> programie krnl32.exe lub explorer.exe (o ile dobrze pamiętam nazwy).

No to tutaj zostaja juz dwie przyczyny:
1) niekiedy Windows juz tak ma i poza format c: + instalacja na nowo nie da
sie nic wiecej zrobic;
2) pamieci - u mnie co chwile wywalal sie explorer, kiedy mailem NoName
SDRAM PC133 na 150 MHz magistrali puszczone; sprawdz, czy pamiatki nie sa
walniete lub czy nie przesadziles z ustawieniami, np lepiej dac Normal niz
Turbo..

Pozdrawiam.