Re: Pamięć 133 zamiast 100

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 22:42:27 MET DST

Użytkownik "M&B" <hucadeko_at_astercity.net> napisał w wiadomości

> Witam,
> złożyłem niedawno komputer (Celeron 800 + płyta Procomp BIW2M; mnożnik 8
> x 100 MHZ) i włożyłem 128MB-133. Czy to nie przeszkadza? Może powinny

Nie, nawet lepiej jesli masz PC133, bowiem wieksze prawdopodobienstwo ze uda
ci sie wycisnac wiecej poprzez zmiane magistrali bez problemow. Gdybys mial
PC100, w dodatku jakiegos cienkiego NoName moze byc juz trudniej
(niestabilnosc, zwisy) przy podniesieniu nawet o kilka MHz.

> być włożone 100-ki? Pytam bo mam problemy. Po zainstalowaniu systemu
> komputer dziwnie się zachowuje. Wyskakują jakieś błędy, nawet gdy nic
> nie uruchamiam.

Przede wszystkim sprawdz pamiec programem MemTest - najlepiej kilka razy
(moze to potrwac kilka/nascie godzin)
Znajdziesz go tu: http://www.memtest86.com/
Opisz dokladniej, na czym owe dziwne zachowanie polega; byc moze masz zle
zamontowane chlodzenie i CPU sie przegrzewa.

Pozdrawiam.