Autor: tomek jasinski (tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.invalid)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 20:15:12 MET DST
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 10 Jul 2002 19:52:03 +0200, doszła do
mnie wiadomość od icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl (Maciej
Jeszke), w której czytam:
>tak poztaym masz cas aby 2 miesiczna drukarke wozic do servisu hP????
>ktora kosztowal 500 zl
>niedorzecznosc? czy nikly szcunek dla klijenta
To by było przegięcie, w końcu można zadzwonić do pomocy technicznej.
Tak na marginesie, jakieś 2-3 lata temu nie dawali instrukcji w j.
polskim, teraz dają, trochę się ucywilizowało w końcu ...
-- Tomasz Jasiński Strój - na różowo; Ksiądz może PZWMDK Żoliborz Popisać się jakimś kawałem - 0607506003 I tak będzie bez sensu to, że (022)8356981 Wykitowałem. (Langston Huges).
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:59:44 MET DST