Re: Abit BE6 + Seagate Barracuda 60 GB = Problem

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 18:49:34 MET DST

Użytkownik "SiD 6.7" <sid67_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Mam ten sam problem. Już się rozpisywałem o tym na grupie ale niestety
nikt
> nic na to nie
> poradził. Wcześniej miałem Seagate'a 20 GB i ładnie na tym HPTku chodził.

Qrcze, może faktycznie to jest jakaś lipa z tymi Barracudami. Przed zakupem
dysku dzwoniłem do kumpla spytać jak się spisuje jego model. Powiedział, że
spox, tylko do RAID'a się nie nadaje. Olałem temat, bo stwierdziłem, że i
tak RAID'a nie będę robił - wystarczy, że mi ten dysk będzie pracował na
starym HPT 366. Wcześniej podłączałem do niego różne dyski (np. IBM'y 60 i
120 GB, Maxtor'y 40 i 80 GB, Samsungi 20 i 30 GB) i wszystkie pracowały bez
problemów w UDMA 66.

Dziwne... czyżby nieporozumienie stron HighPointa i Seagate'a?

Pozdrawiam,
Sniper