Re: cooler na s370

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 17:35:19 MET DST

Użytkownik slonpn <slonpn_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agfiv9$ten$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> Nabylem Celerona 1.1, ktory chyba okazal sie niezlym egzemplazem - 1595MHz
> przy box'owym wiatraczku. Jest tylko jeden problem: troszke cieplo, bo
55-62
> stopnie C. I w tym miejscu chcialbym was spytac, co kupic. Jest tylko
jedno
> "ale": Moja plyta, to Asus TUSL2-C, na ktorej jakis osiol rozmieszczal
> kondensatorki - taki ladny rzadek w odleglosci ~1cm od socket'u!!! Tak
wiec
> co kupic, aby sie zmiescilo, ladnie chlodzilo, no i w miare mozliwosci
dalo
> [...]

Polecam: www.apotheosis-honor.com.pl .
Modele seri PB są bardzo ciche i dają niezły nawiew dookoła. Jak chcesz to
są jeszcze extra TC/TSB+ (na którym nie będziesz miał więcej jak 40 stopni
C).

Maciej N.