Re: Plyta LX-owa & Seagate 40GB - problem

Autor: XiLoRt (info-serwis_at_o2.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 15:35:33 MET DST

Użytkownik "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> A zawiesza się czy nie ? Użyj menagera dysku od seagate - dostępny z ich
> www, sprawdź też BIOS do płyty - może producent zadbał o to i zaflashujesz
> po sprawie....
>
> Pozdrawiam,
>
> Cooger

zawiesza mi kompa jak ustawie na AUTO a na USER wywala PRIARY DISK FAILD
plyta to SOYO ale na innych plytach nei mialem takich problemow bo zawsze
wykrywalo jako mniejszy a potem przez menagera widzial caly juz pod winda. A
probowalem tez uzywac menagera seagate ale nie pomagalo dopoki bios nie
zobaczy nawet kawaleczka dysku to nei da rady przez tego menagera :(
cos czuje ze bedzie mnei czekal wydatek na kontroler :(((

ale thx za podpowiedz Cooger
Pozdrowiam /XiLoRt/