Re: ktory GeForce 3 Ti200 jest lepszy: GAINWARD czy LEADTEK?

Autor: Piotr Piechal (piotr.piechal_at_dtu.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 14:29:39 MET DST

Tragedia !
Pomijam literówki - merytoryka kolego !
Różnice są proste ti 200 , 3 i ti 500 różnią się przede wszystkim
taktowaniem, budową PCB oraz czasem dostępu do pamięci ( bodajże również
zasilanie jest inaczej rozwiązane ) Co do Pixel shader'ów i vertex shader'ów
to są one i w ti 200 i w trójce ...
Gainward jest b. dobry - sam go posiadam .
Świetnie się podkręca , jedynie jakość obrazu ma ociupinę słabszą od
Leadteka - ale to jest moja prywatna opinia .
Pozdrawiam
Piotr