ECS K7VZA + GeForce2 MX400

Autor: Tomek Zakręcki (tomek_zakrecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 14:19:47 MET DST

Witam

Posiadam plyte glowna ECS K7VZA ... wczesniej mialem RiveTNT2 Ultra i bylo
wszystko OK. Niedawno zakupilem GeForce2 MX 400 64ram TV-OUT i pojawily sie
problemy:

1. przy starcie kompa jak pojawiaja sie tabelki z urzadzeniami jakie sa w
kompie ... dziwnie one powoli wjezdzaja od gory, ogolnie tryb tekstowy
bardzo powoli sie odswierza....
2. nie moge zainstalowac win xp ..., musze instalowac na innej grafie,
wczoraj wlozylem stare s3trio na pci, instalnalem XP EN PROF i spowrotem
przelozylem.

Co poradzicie na chorobe mojego kompa ? bo nie widzi mi sie instalacja win
xp z inna grafa....

--
Tomek Zakręcki
GG: 77116, 1107960