Re: AverTV Studio Nicam

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 13:45:30 MET DST

> Mam trzaski! Niestety, ale wiedziałem o tym wcześniej i kupiłem tą
> kartę z premedytacją
> Jak się w...wię to wyjmę moduł od nicamu z płytki i już.

no :(

jak wyjmiejsz to nie masz nicam i trzaskow tez ;)

w sklepie mowili ze to moj sygnal do "d...." ale ja wiem swoje, siedze w
kompach troszke.

jak mowilem zmontowalem przejsciowke PCB TV - modul nicam i na niej
zamontowalem uklad kondensatro - potencjomer by osolabic sygnal dzwieku z
glowicy, troszke trzaski umilkly ale .... wszedl szum :(

jako ze na pixel nicam bylo TO SAMO oddalem karte bo nie po to place za
avera s. nicam tyle by sie wk...

kupilem avera bez nicam, modul www.mjm.com.pl i dzwiek jest idealny, bez
trzaskow, znacznie dynamiczniejszy i glosniejszy i co wazne - dziala
AUTOMATYCZNIE borg, dscaler, zgrywanie itp - zawsze mam stereo (nicam, a2 i
inne !). (informuje o tym dioda LED - stereo)

koszta lacznie tyle co aver nicam (sam tuner mono i dekoder mjm).

polecam.

p.s
goscie z mjm sie znaja na rzeczy i mowili ze ten dekoder tda7xxx co jest na
tych krtach jest z....ny i trzaska, karta ich jest na zupelnie innym
ukladzie. Pisalem do aver USA, tajwan "co jest k.." :) trzaska, podalem wav
a oni ze nie prawda bla bla bla... :( nic nie pomogli)

pozdrawiam