Re: problem ze zdjęciem wentylatora

Autor: Sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 13:49:31 MET DST

In article <agghsi$22h0$1_at_pingwin.acn.pl>, von_Kowal_at_poczta.onet.pl
says...

> Użytkownik "Jacek Popławski" <jp_at_no.more.hosts> napisał w wiadomości
> razy
> poległem.

> Ryzyko ukruszenia procka jest sporo nizsze podczas zdejmowania... ale latwo
> jest rozwalic plyte jak ci sie srubokret omsknie i przetnie jakas sciezke.
> Jak nie masz wprawy i sie rece trzesa to wez lepiej to wszystko do serwisu i
> tam ci to za jakies piwko zdejma

Ja musialem uzyc sily Herkulesa by zdjac tytana ze swojego athlona pare
razy mi sie srobokret omsknac chcial i zastapilem go drewniana szpatulka
do gotowania na patelniach teflonowych :)
Moze to glupie ale drewno w tym jest dosyc miekkie i trudniej zarysowac
plyte nawet jak sie omsknie, u mnie przynajmniej pomoglo albo wez kogos
do pomocy ty przygniesz a kolega/kolezanka odepchnie delikatnie zaczep
od slotu.

marcin