Norton Antivirus

Autor: Bionic (bionic_at_tenbit.pl)
Data: Thu 11 Jul 2002 - 13:30:31 MET DST

Witam mam pytanie (nie wiem czy na ta grupe) do uzytkownikow Symantec Norton
Antivirus. Chodzi mi o to ze podczas "lazenia " po katalogach w windows
commanderze nieraz wyskoczy jakis komunikat o wykryciu virusa , najczesciej
pisze ze jest to ircowy trojan. Poklikam pare razy "Ok" i wszystko dziala.
Po jakims czasie sytuacja si epowtarza. Puszczam globalnego scana calego
komputera i nic nie wykrywa. Wszystko jest ok. Po jakism czasie znoff
pojawiaja si ekomunikaty. O co chodzi ? Ktos mial cos podobnego.

Ps. Live update jest robiony na bierzaco.

--
     .: bionic_at_tenbit.pl ..:ICQ 38015710 :.