Re: Radiator w Radeonie8500

Autor: bartek białek (bartek.b_at_poczta.fm)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 13:05:17 MET DST

Użytkownik "Joseph" <nacewicz_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Czy ktos moze mi doradzic jak odkleic radiator z GPU? Mam karte z Actiona
> Mint Premium na czarnym laminacie. Radiator jest przyklejony krzywo, widac
> to z boku. Jest pomazany klejem tylko w srodku. Poniewaz karta jest na
> gwarancji chcialbym to zrobic "po cichu".
> Joseph

czytałem kiedyś o patencie z zamrażarką. kartę należy włożyć do zamrażalnika
na kilka godzin aż klej zamarznie i skruszeje. potem delikatnie podwadzić
radiator. sam tego nie próbowałem i nie wiem czy na
przykład nie uszkodzi to kondensatorów. jak się zdecydujesz to napisz czy
sie udało bo sam też chcę
oderwać radiator z radeona

--
pozdrawiam